Propaganda Gay cere ca 20% din personajele TV sa fie LGBT

Propaganda Gay cere ca 20% din personajele TV sa fie LGBT

Grupul de presiune in favoarea minoritatilor sexuale GLAAD a dat publicitatii raportul anual privind situatia „reprezentarii” LGBT la televiziune.

Desi acesta arata o crestere spectaculoasa a personajelor homosexuale, transsexuale etc., in programele difuzate in „prime time”, GLAAD a cerut ca Hollywood-ul sa-si dubleze eforturile astfel incat, pana in 2025, o cincime din personajele care apar cu regularitate in intervalul orar de maxima audienta sa apartina comunitatii LGBT.

„Din cele 879 de personaje permanente programate sa apara in emisiunile din ‘prime time’ pentru anul urmator, 90 (10,2%) sunt LGBT”, arata raportul, atingandu-se astfel nivelul cerut de grupul pro-minoritar anul trecut si care reprezinta „cel mai mare procent de personaje permanente LGBT pe care GLAAD le-a contabilizat in programele difuzate in prime time”.

Aceasta inseamna ca „reprezentarea” in intervalul orar de maxima audienta este mai mult decat dublu fata de estimarile facute de Gallup in 2017, si anume ca 4,5% din populatia Statelor Unite se prezinta ca apartinand minoritatii LGBT.

(GLAAD citeaza o cercetare sociologica pe care ar fi realizat-o in colaborare cu institutul Harris si care afirma ca 20% dintre americanii cu varste intre 18 si 34 de ani sunt LGBT.)

Grupul de propaganda doreste ca aceasta supra-reprezentare sa se dubleze din nou, „facand apel la industrie (a filmului si de divertisment) sa faca in asa fel incat 20% din personajele care apar cu regularitate in emisiunile din ‘prime time’ sa fie LGBT pana in 2025”.

„In plus, provocam toate posturile sa se asigure ca in urmatorii doi ani, jumatate din personajele LGBT ale fiecarui post sa fie de culoare”, mai afirma GLAAD. „In timp ce programele transmise pe calea undelor au atins deja acest deziderat in ultimii doi ani, emisiunile prin cablu sau online sunt inca departe.”

Grupul de presiune sustine ca prin aceste solicitari doreste sa se asigure ca „divertismentul reflecta lumea in care este creat si audienta care il urmareste”.

In realitate, aceasta supra-licitare are un scop cat se poate de perfid: raspandirea unei perceptii gresite in randurile populatiei.

Un sondaj Gallup din luna iunie arata ca americanii supraestimeaza cu mult proportia de persoane LGBT in total populatie: aproape un sfert! Si mai grav este ca tinerii sunt convinsi ca acest segment este si mai numeros de atat!

(In imagine, un sarut Gay din serialul Disney pentru copii (!) „Star vs the Forces of Evil”.)

Desi „reprezentarea” personajelor LGBT continua sa creasca in mod constant la emisiunile televiziunilor americane, GLAAD se plange de ani de zile de lipsa personajelor si temelor homosexuale in filmele importante sau in jocurile video.

In august 2018, GLAAD, in colaborare cu miscarea Times Up, a organizat o coalitie de peste 45 de grupuri, agentii de talente si companii de productie care au solicitat o prezenta mai frecventa si o prezentare mai favorabila a personajelor transsexuale in media.

Cu toate acestea, o cercetare realizata chiar de GLAAD demonstreaza ca solicitarile tot mai exagerate ale activistilor privind promovarea LGBT au ca efect scaderea audientelor si o crestere a respingerii acestor mesaje.

Potrivit GLAAD, agresivitatea activistilor a provocat o reducere a proportiei americanilor cu varste cuprinse intre 18 si 34 de ani care se declara „aliati” ai LGBT.

Sursa: evz.ro.

Dacă v-a plăcut, sprijiniți Revista România Culturală pe Patreon!
Become a patron at Patreon!
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lăsați un comentariu