In Articole

Homosexualismul ca ideologie - revolutionarea notiunii de familie si abolirea conceptului de casatorie

La conferinta „Tulburarea Identitatii de Gen si Viitorul Omenirii”, la care s-a lansat cartea „Fata nevazuta a homosexualitatii”, s-a pus intrebarea „De ce homosexualitatea este o ideologie?”.

Trecand peste inadecvarea terminologica a intrebarii, mentionam ca raspunsul mai lung poate fi citit in articolul Freudo-marxismul: noua utopie, semnat de Andrei Dirlau, co-autor al volumului sus-citat, absolvent al Facultatii de Limbi Straine si al Facultatii de Teologie, ambele de la Universitatea din Bucuresti, al celei de Relatii Economice Internationale de la Academia de Studii Economice din Bucuresti si doctorand al Facultatii de Teologie Ortodoxa de la Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia.

Un raspuns scurt va oferim mai jos, cu ajutorul dlui Andrei Dirlau, in acest articol. Practic, articolul nu face decat sa citeze scopurile declarate ale activistilor gay si lesbiene. Acesta este unul revolutionar: rasturnarea conceptelor dupa care se conduce societatea actuala, deoarece se considera ca acestea au ramas in urma „progresului” ideilor si chiar a realitatii!

Iata cum se vede Revolutia (Sexuala, dar si Familiala) din punctul de vedere al revolutionarilor LGBT, cu propriile lor cuvinte:

Anii 1980

Manifestul de mai jos, citat si intr-una din anexele cartii „Fata nevazuta a homosexualitatii”, e foarte greu de gasit in facsimil sau de accesat in arhiva Congresului SUA, dar este intens citat de surse pro-familie din SUA.

Unii sar in apararea autorului, pretinzand ca textul este doar un pamflet, o satira frustrata si neputincioasa din perspectiva unei minoritati oprimate.

Dar nu te poti abtine sa nu observi ca cea mai mare parte din ideile de mai jos au devenit deja realitate. Cu greu poti crede ca asa ceva nu se poate incadra ca si tip de discurs la infama categorie de discurs instigator la ura.

Revolutionarul gay

de Michel Swift

PREZENTUL MANIFEST este extravaganta, nebunie, fantezie tragica si cruda, o eruptie a maniei interioare a asupritilor care se viseaza cu disperare in locul asupritorilor.

Va vom sodomiza fiii, embleme ale masculinitatii voastre slabe, ale viselor voastre efemere si ale minciunilor vulgare. Ii vom seduce chiar in scolile si internatele voastre, in salile de gimnastica si in vestiare, pe terenurile de sport si la seminarii, la cercurile voastre de tineret si in toaletele teatrelor voastre, in cazarmele voastre si in popasurile camioanelor, la cluburile barbatilor si pe culoarele Parlamentului – oriunde barbatii se aduna alaturi de alti barbati. Fiii vostri vor deveni slujitorii nostri si vor face ce le vom spune noi. Vor fi replamaditi dupa imaginea noastra. Vor ajunge sa ne doreasca la nebunie si sa ne adore.

Femeilor, va cereti mereu libertatea. Va plangeti ca barbatii nu va mai satisfac; ca va fac nefericite. De aceea, noi, ca niste fini cunoscatori ai fizionomiei si fiziologiei masculine, va vom rapi barbatii. Ii vom amuza; ii vom invata; ii vom imbratisa cand plang. Femeilor, ziceti ca va doriti sa traiti una impreuna cu cealalta in loc sa traiti cu barbati. Nu aveti decat sa o faceti. Noi le vom oferi barbatilor vostri placeri pe care nu le‑au cunoscut nicicand, fiindca si noi suntem mai inainte de orice barbati si numai un barbat stie cu adevarat cum sa‑i produca placere altui barbat; numai un barbat poate intelege cu afectiune si in profunzime mintea si corpul altui barbat.

Toate legile care interzic activitatea homosexuala vor fi revocate. In locul lor, se vor vota legi care vor favoriza iubirea dintre barbati. Toti homosexualii trebuie sa faca front comun ca fratii; sa ne aratam uniti pe toate planurile: artistic, filozofic, social, politic si financiar. Vom fi victoriosi numai daca ne prezentam cu acelasi chip in fata cumplitului vrajmas heterosexual.

Daca indrazniti sa ne strigati «poponari», «pidosnici», «cretari», va vom injunghia direct in inimile voastre lase si va vom profana cadavrele plapande.

Vom inchina poeme de dragoste iubirii dintre barbati; vom regiza piese in care barbatii se mangaie reciproc la scena deschisa; vom face filme despre iubirea intre barbati eroici, care va inlocui idilele heterosexuale ieftine, superficiale, sentimentale, inspide si imature care predomina azi pe marile ecrane. Vom sculpta statui reprezentand tineri superbi, bravi atleti, pe care le vom instala in parcurile, scuarurile si pietele voastre. Muzeele lumii se vor umple de picturi reprezentand gratiosi flacai despuiati.

Scriitorii si artistii nostri vor face dragoste ca intre barbati, cu stil, exact dupa moda zilei, ceea ce nici nu va fi greu, caci ne pricepem de minune sa lansam tendinte. Vom aboli relatiile heterosexuale cu armele glumei acide si ridiculizarii, pe care le manuim expert.

Ii vom demasca pe homosexualii de la putere care se dau heterosexuali. Veti fi socati si inspaimantati sa aflati ca presedintii vostri si fiii lor, industriasii si senatorii vostri, primarii, generalii, atletii, vedetele de cinema si de televiziune, liderii de opinie si chiar preotii vostri nu sunt nici pe departe figurile heterosexuale inofensive, familiare si burgheze pe care le credeati. Suntem pretutindeni; ne‑am infiltrat printre voi. Fiti atenti cand vorbiti despre homosexuali, fiindca suntem mereu printre voi; s‑ar putea chiar sa dormim in acelasi pat cu voi. Nu va fi nici un compromis. Nu suntem niste fatalai mic‑burghezi. Suntem extrem de inteligenti, reprezentam aristocratia naturala a rasei umane, iar aristocratii cu minti otelite nu se multumesc cu mai putin decat totul.

Cei care ni se opun vor fi alungati. Ca si Mishima, vom ridica vaste armate proprii in calea voastra, pentru a va infrange. Vom cuceri lumea, fiindca razboinicii inspirati si adunati laolalta de iubirea si onoarea homosexuala sunt la fel de invincibili ca si anticii soldati greci. Celula familiala – teren care odrasleste minciuna, tradarea, mediocritatea, ipocrizia si violenta – va fi abolita. Celula familiala, care nu face decat sa inmoaie imaginatia si sa incovoaie vointa libera, trebuie eliminata.

In laboratoarele genetice vor fi conceputi si crescuti baieti perfecti. Ei vor fi crescuti in spiritul unui atasament de grup in comunitati speciale, sub controlul si instructajul savantilor homosexuali.

Toate bisericile care ne condamna vor fi inchise. Singurii nostri zei sunt tinerii chipesi. […] Indepartandu‑ne de conventiile heterosexuale ale clasei de mijloc, suntem liberi sa ne traim viata dupa comandamentele purei imaginatii. Pentru noi, ce e prea mult nu e destul.

Sofisticata societate pe care o vom crea va fi guvernata de o elita formata din poeti homosexuali. Una din principalele cerinte pentru a accede intr‑o pozitie de putere in noua societate a homoerotismului va fi complacerea in «pasiunile grecesti».

Orice barbat contaminat de dorinta heterosexuala va avea in mod automat blocata calea catre pozitiile de influenta. Toti masculii care vor insista in mod stupid sa ramana heterosexuali vor fi chemati la judecata unor tribunale homosexuale si vor deveni invizibili.

Vom rescrie istoria, pe care ati umplut‑o si injosit‑o cu minciunile si deformarile voastre heterosexuale. Vom portretiza homosexualitatea marilor lideri si ganditori care au schimbat lumea. Vom demonstra ca homosexualitatea se impleteste natural si indisolubil cu inteligenta si imaginatia si ca homosexualitatea este cerinta adevaratei nobleti si frumuseti barbatesti. Vom fi victoriosi, fiindca ne da putere amaraciunea feroce a celor asupriti si obligati sa joace roluri insipide in spectacolele tampe heterosexuale pe care le‑ati pus in scena de‑a lungul istoriei. Si noi putem sa tragem cu arma si sa urcam pe baricadele revolutiei totale.

Tremurati, porci heterosexuali, cand vom aparea in fata voastra fara masti!

Publicat in Gay Community News, 15 februarie 1987,
retiparit in Congressional Records, 15‑27 februarie 1987;
accesibil online pe pagina Universitatii Iezuite Fordham din New York.

Anii 1990

Paula Ettelbrick, fost director al departamentului juridic al Fondului Lambda pentru Aparare Legala si Educatie, organizatie de promovare a drepturilor minoritatii LGBT, a declarat:

A fi queer reprezinta mai mult decat sa‑ti aranjezi o casa, dormitul impreuna cu o persoana de acelasi sex si cautarea aprobarii statului pentru a face asta. A fi queer inseamna impingerea la extrem a termenilor de sex, sexualitate si familie si, prin acest proces, insasi transformarea tesutului social.

In William B. Rubenstein, „Since When Is Marriage a Path to Liberation?”,
in Lesbians, Gay Men, and the Law, New York, The New Press, 1993, pp. 398, 400
Online in Rutgers Law Review, vol 61, nr 3.

Michelangelo Signorile, activist gay, recunoaste adevarata semnificatie a dezideratului de recunoastere sociala si politica prin intermediul „casatoriei” intre persoane de acelasi sex:

Sa luptam pentru casatorie intre persoanele de acelasi sex si beneficiile ei, ca apoi, odata acordate, sa redefinim complet institutia casatoriei, pentru a cere dreptul la casatorie nu ca mijloc de aderare la codurile morale ale societatii, ci pentru a demitiza si a schimba radical o institutie arhaica. Cea mai subversiva actiune pe care femeile lesbiene si barbatii gay o pot intreprinde este sa transforme cu totul notiunea de «familie».

M. Signorile, „Bridal Wave”, revista OUT, decembrie-ianuarie 1994, p. 161;
citat in Life Outside: The Signorile Report on Gay Men, Sex, Love,
Family and the Passages of Life, New York: Harper Collins Publishers, 1997.

Anul 2012

Activista Maria (Masha) Alexandrovna Gessen, cunoscuta sustinatoare a drepturilor minoritatilor sexuale (foto sus, alaturi de membrii „familiei” sale: Constantin Iablotchi; Maria Kozlovskaya; Elvina Iuvakaeva; Anastasia Smirnova), afirma la un festival de la Sidney, Australia, ca transformarea casatoriei inseamna de fapt distrugerea acesteia, pentru a putea redefini familia:

E de la sine inteles ca (persoanele LGBT) trebuie sa aiba dreptul la casatorie. Dar tot de la sine inteles este ca institutia casatoriei nu ar trebui sa existe. Lupta pentru legalizarea casatoriei intre persoane homosexuale presupune in general sa mintim in legatura cu ce vom face cu casatoria, odata ce aceasta ne va fi permisa – fiindca mintim cand spunem ca institutia casatoriei nu se va schimba. Aceasta este o minciuna. Institutia casatoriei se va schimba, asa cum si trebuie sa se schimbe. De fapt, ea nici nu ar trebui sa existe. Nu-mi place sa-mi conduc viata dupa niste fictiuni. Nu asta aveam in minte cand mi-am declarat public orientarea sexuala, cu 30 de ani in urma. Am trei copii care au cinci parinti – sau cam asa ceva – si nu vad de ce nu ar trebui recunoscuti toti acesti cinci parinti. Nu vad de ce ar trebui sa alegem doar doi dintre acestia si sa ii consideram un cuplu oficial. In acest grup de cinci parinti, avem doua gupuri cu dubla cetatenie, doua grupuri cu trei… (Moderatoarea cere clarificari) M-am casatorit in Massachusetts, cu fost mea partenera, o rusoaica, in momentul acela noi avand doi copii – unul adoptat, celalalt nascut de mine. Ne-am despartit dupa cativa ani, iar dupa alti cativa ani mi-am cunoscut noua partenera, care tocmai a nascut un copil al carui tata biologic este fratele meu. Tatal biologic al fetitei mele este un barbat care traieste in Rusia si pe care si fiul meu adoptiv il considera tata. Asftel, cei cinci parinti se impart in cate doua grupuri de cate trei si au doua cetatenii diferite… (Remarci din public, rasete) Realmente, mi-as dori sa pot trai intr-un sistem juridic capabil sa reflecte aceasta realitate. Iar aceasta nu cred ca este compatibila cu institutia casatoriei.

Sursa: stiripentruviata.ro.

Recent Posts

Lăsați un comentariu

Redacția noastră vă ascultă. Contactați-ne!

Suntem bucuroși să stăm de vorbă. Așteptăm mesajele voastre.

Not readable? Change text. captcha txt
pamfil seicaru, 23 august 1944inventie, daniel roxin, salvarea planetei
%d bloggers like this: